wtorek, 30 lipca 2013

30.07.2013

PIERWSZE KROKI ZAMI! 




Więc zacznijmy od samego rana... :)

        Wstałam z łóżka około 9:00 rano, ubrałam się, wyczesałam, rutyna. Potem grałam z bratem w gre na komputerze, troche się wkurzałam bo mnie ogrywał, ale to nic :D. Tata wrócił z pracy i zabrałam się do zrobienia obiadu, rodzeństwo wymyśliło dziś łazanki xd. Myślałam, że to będzie coś bardziej ambitnego niż makaron z grzybami i kapustą, ale to mało istotne. Następnie weszłam chwilkę na komputer, po czym poszłam ze znajomymi się powygłupiać. Troche z tego nic nie wyszło, bo poszliśmy do kolegi domu, a tam były poduszki, a ja mam alergie na pióra i ciągle kichałam xd, dlatego szybko zmyłam się do domu razem z koleżanką-Sylwią i słuchałyśmy razem muzyki. Później odprowadziłam ją do domu i z nudów postanowiłam, że założe bloga... no i się zaczęło! :D. 3h próbowałam poszukać różnych opcji..;d , kolejną godzine poświęciłam na pisanie posta xD...

No, i tak to u mnie jest. Troche teraz będzie smutno BEZ KAZIKA, ale damy rade, uszatku :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz